Monday, 11 February 2013

Pembunuh Upahan C-REMBAU

Ayam Hutan : C-Rembau - Pikat
Lokasi : Parit Raja
Tarikh :  09/02/2013
Masa : 9.00pagi - 1.30petang
Tapau : Yang Ke-2 (6) @ 11.50pagi
Kenkawan Mikat : Kwan, Farok, Hairozi, Rozman, YB, Abg Jimmy, Sbunine, Bob Keery lagi yg lain dlm 5 orng..


Perancangan ngan Farok nak ke Parit Raja di rumah abg YB tercapai pada hari nie...kwn geran dari rumah 6.15pagi...sampai Parit Raja dalam pukul 7.30pagi...jalan punya la jem...maklum la CNY esok harinya....sesampai di rumah YB kwn pun tunggu kekawan lain...selepas semua da sampai..mkan dulu sebelum berjuang....makan kuew teuw...sedap betol...2 pinggan bedal..hehehe...sesudah makan kami pun bergerak ke lokasi..ade la 20minit kot....sesudah sampai semua bergerak ke lokasi masing2...kwn ngan Farok...test laman pertama AH sampai beradap ngan pikat...tpi kwn pulak ingt AH cam x der...sedar2...nampak kwn adoi...xder rezeki...lman ke-2 pun sama da sampai beradap secara senyap2 kwn pergi jenguk terkantoi lagi...sama semua smpai la lman ke-4.smpai laman ke4 kwn pacak pikat, pikat buat kerja seperti biasa...ada la dengar syup2 jauh...kwn pun nyorok lebih kurang 2 batang pokok sawit...lebih kurang 15minit ade dengar tepuk dari sebelah kiri pikat...tpi macam jauh...hm...nmpak gaya AH ni munkin dtang...lebih kurng 5 minit dengar AH kokok macam x siap...hahaha...anak muda rasenya...lama kelamaan AH kokok mkin dekat...petanda baek...pikat pulak tepuk bukan maen kuat...akhirnya bayang AH telah nampak...pikat kokok terus naek atas pelepah kering belakang pikat AH ni pun kokok sama...wah boleh tahan...perlahan keliling belakang pelepah...pikat kokok laju jer nak ngemtam...AH balah...ad jugak 4 kali cam tu akhir tersandung selepas pikat naek sekali terus AH sangkur racik...alhamdulillah...rezeki C-Rembau kat Parit Raja(lesen kawasan)...vedio rakaman cuma ada yg da tapau...

Sebelah Kiri

Sebelah Kanan

Hadapan

Ni rupa tajinya...1 mata racik sahaja

video
Tapau sudah...

video

ni laman masa AH sampai buat pusing U


Sampai la ke tenghari AH sampai tpi berketot nmpak kwn jugak...akhirnya pulang ke rumah YB mkan tghari...kul 4.30gerak nak p mikat dapat 1 laman jerk....mikat belakang kwasan rumah kampung, tapau ayam hutan balung batu (ayam kg orng da) hehehe..x der rezeki...lepas hujan smapai ke petanng....petangnya di jamu sup kambing...pergh...sedap menjilat ke tulang....terbaek la...terima kasih kepada Yusof Budiman (YB) sekeluarga melayan kami semua kenkawan...semoga di limpahi rezeki dariNya..InsyaAllah...

 Motor mantop...TQ YB




Sup gear box kambing...wow!!!